PENGAKUAN KALDAI PH – PH HANYA BERDIRI ATAS PAKSI HASUTAN, FITNAH, PEMBOHONGAN DAN PENIPUAN

– http://taipingmali.blogspot.com (9 feb 2020)

Lima tahun lamanya kami menyerang Kerajaan BN tanpa henti…Dari isu sekecil biji quinoa sehinggalah isu bulu hidung Najib. Semuanya kami gunakan. Tak habis serang Najib, kami serang Rosmah. Macam2 gelaran kami gunakan untuk jatuhkan nama baik dia.

Dari seorang perempuan gemuk seperti yg dikatakan Tun M sehinggalah bomoh tua dgn rambut gerbangnya. Tak cukup serang Rosmah, Kami serang pula anak2 cucu Najib sekali dgn kucing2nya yg gebu itu.

Sebarkan segala macam keburukan Najib, betul atau tidak, itu belakang kira. Segala ilmu memfitnah, ilmu menghasut, macam2 ilmu kami gunakan asal dapat calarkan nama Najib dan seluruh keluarganya. Inilah kerja kami.

Adakah kami bangga dgn kerja kami? Tidak! Tapi seperti kata Rafizi, kerja pembangkang ne adalah menghasut rakyat setiap hari sehingga Kerajaan BN tumbang, dan inilah yang kami lakukan.

Bermula 2009 ketika 1MDB mula diperkenalkan sejak bertukar nama dari TIA, kami dedahkan segala macam keburukan yg 1MDB lakukan.

Dengan bantuan Sarawak Report, dan WSJ, kami sebarkan dalam media sosial bagaimana Wang Rakyat dicuri sehingga berbillion2 melalui Jho Low. Tak cukup dgn sebaran propaganda ini, buat laporan polis di seluruh dunia mengenai penyelewengan 1MDB ini sehingga menjatuhkan pasaran ekonomi Malaysia.


Menariknya, ramai rakyat Malaysia percaya dengan hasutan kami ini. Sehingga tak ada seorang pun tanya dari mana sumber berita kami, betul atau tidak …

Sekiranya Penyokong2 Kerajaan BN yg bertanyakan soalan yg susah kami nak jawab, kami hanya perlu memaki mereka dan mengharamjadahkan semua penyokong2 BN ini. Sedangkan Pemimpin2 DAP boleh memanggil org lain dgn macam2 gelaran, tak kan kami tak boleh.

Permulaan GST 6% adalah satu berita yg menggembirakan bagi kami, kerana dengan isu GST ini kami dapat tanamkan dalam minda Rakyat betapa susahnya hidup di zaman Najib.

Kami olah cerita konon2nya duit GST ini digunakan utk membayar hutang2 1MDB. Yang paling melucukan apabila Pegawai2 yg sepatutnya menerangkan GST ini tidak pula faham dan tahu bagaimana nak terangkan GST ini… dan Rakyat Malaysia seperti biasa mempercayai segala pembohongan kami. Kami sangat bernasib baik tahun ini kerana ramai pengundi yg tidak berapa cerdik dan mudah dihasut.

Bak kata Rafizi, kemenangan Pakatan Harapan hari ini bukanlah kerana kehadiran Tun M tapi adalah usaha kami yg berterusan dari dahulu sehingga sekarang. Tun M hanya menumpang usaha kami.

Walaupun begitu, kami berterima kasih dengan geng Bunga ini, kerana dengan kemunculan mereka, secara tiba2 media massa seluruh dunia menyebarkan propaganda 1MDB.

Ajaib sungguh penangan Cash is King ini..Walaupun terkantoi oleh Syed siddiq hari itu mengenai isu bayaran kepada pihak2 tertentu utk menjatuhkan nama Najib, kami tutup cerita terkantoi itu dgn cerita lain yg lebih sensasi yg berkaitan dgn cincin berlian PINK yg kononnya dimiliki oleh Rosmah. Bijak kan kami?

9hb Mei, bukti segala usaha kami untuk menghasut rakyat Malaysia tidak sia2, untuk membuang Kerajaan BN dan Najib yg kononnya penuh rasuah, dan melakukan korupsi. Kami berjaya tumbangkan Kerajaan BN dgn mainan persepsi negatif, dicampur-adukkan dengan kepalsuan dan fitnah.

Walau dengan Akta Anti-Berita Palsu sekalipun kami tidak akan goyah. Kami anjurkan demo demi demo serata negara mengenai harga minyak mahal, GST, duit rakyat dicuri, 1MDB, Altantuya, dan seribu satu kisah dalam suapan berita kami di media sosial setiap hari. Rakyat Malaysia percaya cerita kami.

Samada cerita tahyul, mitos atau sekadar cerita rekaan, sebilangan besar mereka ini percaya dongeng yang kami dendangkan. dan mereka inilah yang membantu menyebarkan cerita2 kami. Terima kasih rakyat Malaysia yang percaya.

Namun apa yang kami harap2kan selepas kemenangan Pakatan Pembangkang, tidak berlaku. Harga Minyak tidak turun, harga barangan masih sama walaupun dah sifar GST..kalau ganti dgn SST, kami yang bijak bistari ne memang tahu harga barangan bakal naik.

Tak cukup dengan ini, isu 1MDB pula dah jadi cerita jenaka seluruh negara. Hari2 buat serbuan, hari2 rampas barang2 malah kasut baby jadi sasaran.

Selepas itu hari2 buat sidang media. tapi satu bukti pun tak jumpa? semua gambar2 yg disebarkan di media sosial itu pun tak betul… apa punya kerja cincai la.. hanya memalukan nama baik kami.

Apa yang kami kesalkan lagi, apabila sudah menjadi kerajaan, masih ramai lagi penyokong2 pembangkang (PH) ini masih bermain2 dengan persepsi. Tak cukup dgn ini, Pemimpin2 Kerajaan Baru ini pula dengan sengajanya nak jatuhkan ekonomi negara dgn permainan Hutang Negara. Apa ne??!!

Kalau tak mampu tunaikan janji, berterus-terang sajalah sebagai kerajaan yg berintegriti, bermaruah.

Kepada semua penjawat awam yang dibuang walaupun lantikan kontrak, kami minta maaf. Kami tak tahu kamu akan dibuang. Kepada rakyat yg tak dapat duit raya tahun ne, kami minta maaf.

Kepada rakyat Sabah yg sepatutnya dapat 20% royalty minyak , kami minta maaf….

Sesungguhnya, dalam sebulan ini, kami sedar hidup skrg berbanding zaman Najib memang agak sukar.

Tak ada duit lebihan utk berbelanja, takde Projek2 sperti HSR, ECRL dan MRT2 yang boleh dijadikan tempat utk berselfie di masa akan datang.

Selamat tinggal 1MDB dan GST..kami pasti akan merindui kamu selepas ini.

*****

Nukilan BEKAS AHLI PAKATAN HARAPAN YANG INSAF DAN MENYERU SEANGKATAN KEMBALI LAH KEJALAN KEBENARAAN SOKONGLAH DAN KEMBALILAH KPD UMNO DAN BN. MAAFKAN KAMI ORANG2 MELAYU AM NYA..

– http://taipingmali.blogspot.com

NOTA DARI EDITOR

Kenyataan di atas telah diposkan kepada kami oleh seseorang yang tidak mahu namanya disiarkan. Dia telah memuat naik nukilan ‘pengakuan’ berkenaan daripada Blog MindaRakyat. Kenyataan asal telah dipetik daripada http://taipingmali.blogspot.com 

Kata Adolf Hitler, pemimpin diktator German semasa Perang Dunia II : “Sesuatu pembohongan itu, jika diulang dan diulang kepada khalayak media, akhirnya pembohongan itu akan dipercayai benar. Lebih besar pembohongan itu, lebih signifikanlah kepercayaan ke atasnya.”

8 thoughts on “PENGAKUAN KALDAI PH – PH HANYA BERDIRI ATAS PAKSI HASUTAN, FITNAH, PEMBOHONGAN DAN PENIPUAN

Add yours

  1. Mindarakyat ADA SALURAN BAPOK SEGALA BAPOK PEMBOHONG…MEROSAKAN MINDA PEMIKIRAN RAKYAT….. POSKAN NUKIALAN MACE BUDAK DI KELAS PASTI (TABIKA KENDALIAN PARTI ISLAM SEMALAYSIA -PAS….
    BUAT2 CITER KONONNYO DR AHLI PH YG INSAF……SEBENARNYO PARA MAKHLUK YG TERLIBAT DI DLM SALURAN mindarakyat NI LAH YG WAJIB MINTA MAAF DGN KAMI RAKYAT MALAYSIA SELURUHNYA….

    Like

  2. Saya rasa itulah dia pengakuan RBA Melayu yang telah insaf. Pendidikan tidak tinggi, tulisan tidak ikut sistem ejaan yang betul, tatabahasa pun lintang- pukang. Apa yang jelas mereka ini dilatih DAP untuk hancurkan kuasa Melayu. Sedih kerana mereka berjaya dengan fitnah mereka. Nama Rafizi “Bapa Fitnah Melayu” telah disebut dan menjadi ikon mereka. Mereka berjaya hancurkan kerajaan BN sama seperti gerakan gerila komunis suatu ketika dahulu yanv berjaya membunuh ramai orang Melayu dengan penipuan menentang penjajah tapi sebaliknya mahu melenyapkan kuasa politik Melayu.

    Like

    1. Terima kasih atas pandangan bernas Sdr Jumin. Sdr adalah antara kaum Melayu yang peka dan mengambil tahu tentang persekitaran politik. Jika semua rakyat Malaysia peka seperti Sdr, insyaAllah negara dan kuasa politik Melayu akan kekal selamanya.

      Like

  3. Kau orang ingat dosa memfitnah boleh terampun cukup sekadar rasa bersalah dan menyesal. Kau kena jumpa sorang2 setiap orang kau fitnah. Minta ampun.. Kalau dia ampunkan… Ok.. Tp kalau dia tak ampunkan… Kau tunggu lah di mahkamah akhirat nanti. Tak kira kau Islam atau kafir… Hukuman Allah tetap pasti.

    Like

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

WordPress.com.

Atas ↑

%d bloggers like this: