GERAKAN ‘BUMI HANGUS’ DAP MESTI DILAWAN DENGAN JIHAD

Modus atau gerakan ‘bumi hangus’ DAP sebagaimana kali pertamanya terlontar daripada mulut bekas Timbalan Menteri Pertahanan DAP, Liew Chin Tong adalah satu strategi peperangan yang bertindak memusnahkan segala aset serta keperluan biologikal dan spiritual pihak lawan.

Inilah yang menjadi falsafah gerakan halus DAP ketika PH berkuasa, manakal Tun Mahathir adalah boneka mereka.

Modus ‘bumi hangus’ bukan sahaja memusnahkan logistik persenjataan tetapi meliputi sumber ekonomi, makanan, pertanian, pengangkutan, komunikasi, sumber industri, kediaman, kemudahan dan perkhidmatan awam, sekolah, institusi agama dan semua yang ada.

Modus ‘bumi hangus’ adalah strategi, gerakan dan tindakan yang telah digunakan ke atas Iraq oleh Amerika semasa dan selepas Perang Teluk, untuk melumpuhkan Iraq dan menjadikannya negara papa kedana.

Sebelum Perang Teluk, ekonomi Iraq adalah antara yang terbaik di dunia, manakala rakyatnya dapat mengecapi keselesaan ekonomi setanding dengan negara-negara Eropah dengan nilai Dinar Iraq (IQD) yang stabil dan setanding dengan Pound Sterling Britain.

Keseluruhan aset Iraq termasuk sumber ekonomi, makanan, pertanian, pengangkutan, komunikasi, sumber industri, kediaman, kemudahan awam, sekolah, institusi agama dan lain-lain telah dimusnahkan oleh kezaliman George Bush dan negara sekutunya atas kebenciannya terhadap kejayaan kerajaan Islam.

Malah George Bush sanggup meruntuhkan World Trade Centre sebagai strategi dan kewajaran menyerang Iraq.

Di Malaysia, Chin Tong menuduh UMNO, MCA dan MIC telah melumpuhkan segalanya sebelum kalah dalam PRU14, namun apa yang sebenarnya yang diujarkan hanyalah retorik politik dan fitnah semata-mata. Sebaliknya DAP-lah yang telah bertindak melumpuhkan negara dengan rakus dan tamak haloba.

Apabila BN dikalahkan oleh DAP-PH dengan strategi fitnah dan pembohongan politik pada PRU14, aset negara adalah kukuh, ekonomi negara adalah kedua terbaik di rantau ini, di belakang China.

Sebagaimana rekod pada 5 April 2018 sebelum BN jatuh di tangan PH-DAP, pertumbuhan ekonomi Malaysia adalah dengan kadar KDNK 5.9%, antara yang terbaik di dunia (ranking ke-23 daripada 137 negara dunia).

Agensi penarafan antarabangsa, Moody’s, Standard & Poor, dan Fitch Group Ratings juga mengekalkan penarafan kredit Malaysia dengan unjuran yang amat stabil pada skor A bagi tahun penilaian 2017.

Indeks Daya Saing Global (GCI) 2017-2018 pula menyenaraikan Malaysia sebagai negara ke-23 paling berdaya saing daripada 137 negara dengan perkhidmatan awam Malaysia juga mendapat pengiktirafan antarabangsa.

Nilai Ringgit Malaysia berbanding USD ketika itu adalah USD3.0, antara yang terbaik dalam sejarah.

Namun hari ini nilai Ringgit jauh lebih rendah dengan kadar USD4.13. Malahan amat memalukan apabila nilai Bath Thailand naik berganda lebih baik daripada Ringgit.

Bursa saham Malaysia di bawah DAP-PH laknatullah adalah terburuk di dunia, pelabur asing lari meninggalkan Malaysia, cukai SST hanya retorik politik dan GST mahu dikitar semula, cukai-cukai baru diperkenalkan, kos sara hidup meningkat, tarif air dan elektrik meningkat, harga rumah dan hartanah melambung tinggi, penjawat awam dibuang kerja, banyak kilang ditutup, kadar pengangguran kaum Melayu meningkat naik, garis aras kemiskinan juga terus meningkat.

DAP juga telah menamatkan perkhidmatan kira-kira 40,000 penjawat awam yang majoritinya adalah kaum Melayu sebagai langkah halus mereka untuk mencairkan hak keistimewaan Melayu-Bumiputera yang telah diperuntukkan oleh Perlembagaan.

Lantas, itulah antara gerakan ‘bumi hangus’ Liew Chin Tong daripada parti DAP laknatullah itu?

Semasa PH berkuasa hutang negara telah mencecah RM1.1 trilion atas alasan membayar hutang kerajaan BN, namun hutang kerajaan tidak pun susut malah bertambah meningkat setelah DAP-PH laknatullah berkuasa.

Nampaknya DAP laknatullah, yang meletakkan ekonomi Malaysia di tangan Lim Guan Eng, adalah sebenar-benarnya kleptokrat @ perompak-lanun dan bukannya kerajaan BN yang terdahulu.

Hakikatnya Chin Tong telah terseliuh lidah, kerana daripada apa yang dibongkar, DAP-PH telah rakus menjahanamkan segala aset negara, dan menjarah keuntungan Petronas serta aset lain terutamanya yang melibatkan pertubuhan dan badan ekonomi Bumiputera-Melayu seperti Tabung Haji dan Khazanah.

Pada September yang lalu, rekod Kementerian Kewangan telah menunjukkan bahawa lebih RM30 bilion aset negara telah dijual oleh DAP-PH laknatullah.

Meskipun kerajaan BN di bawah DS Najib telah menjual aset Khazanah sejumlah RM45.3 bilion namun ia meliputi jangka masa 9 tahun dan bukannya 500 hari. Itupun keuntungan menjual aset negara yang distrategikan oleh DS Najib digantikan dengan pelaburan konstruktif bagi pembangunan negara serta pembelian aset baharu yang kini bernilai RM300 bilion, dan bukannya lesap begitu sahaja sebagaimana yang berlaku sekarang.

DAP-PH laknatullah telah menjual lebih RM30 bilion dalam tempoh 500 hari (1 tahun 4 bulan) iaitu satu jangka masa yang amat singkat.

Sebelum ini Menteri Kewangan Lim Guan Eng telah menuduh kerajaan BN berhutang RM1 trilion namun ia terbukti sebagai satu pembohongan dan fitnah DAP laknatullah apabila Guan Eng sendiri telah mendedahkannya dalam pembentangan Bajet 2019 yang mengesahkan bahawa hutang negara di bawah kerajaan BN adalah RM686 bilion sahaja dengan kadar 52% berbanding KDNK.

Ketika PH berkuasa hutang kerajaan DAP-PH adalah RM 1.1 trilion dengan kadar 75% berbanding KDNK, satu kadar yang boleh mengheret negara ke arah kemuflisan atau kebangkraban.

Selaras dengan gerakan ‘Bumi Hangus’ DAP laknatullah, tindakan menjual aset negara oleh ‘menteri bodoh’ Guan Eng yang bertaraf ‘kerani akaun’, tidak digantikan dengan pembelian aset strategik dan perbelanjaan untuk projek konstruktif ekonomi sebagaimana yang diamalkan oleh pentadbiran DS Najib Razak.

Antara senarai aset yang digadai-golok oleh kerajaan DAP-PH laknatullah adalah seperti berikut, sebagaimana yang disenaraikan oleh penyelidik UKM, Abdul Muien Abadi:

Bekas Menteri Besar Selangor, Allahyarham TS Khalid Ibrahim pernah memberi amaran.

“Apabila kerajaan sudah mula menjual asetnya untuk membayar hutang ia akan memberi gambaran bahawa negara dalam keadaan terdesak. Ini satu keadaan yang tidak akan menambah harta negara, bermakna kita sudah mula jual kain baju kita. Kita kalah dua benda, harta itu sudah tidak ada lagi, dan hutang pula, kita terpaksa cari duit lain untuk tambah lagi.”

Nampak amat jelas bahawa gerakan ‘bumi hangus’ DAP adalah strategi politik untuk memusnahkan masa depan negara supaya negara menjadi kering-kontang, hancur luluh bagaikan padang jarak padang terkukur.

Dengan itu juga nanti, pihak yang mengambil alih kerajaan akan terus lemah dan tidak berdaya dan akan diterjemahkan sebagai kerajaan yang gagal memulihkan negara.

Gerakan ‘Bumi Hangus’ ini jugalah yang digunakan oleh Israel ke atas Palestin dan Amerika ke atas Iraq.

Dalam Perang Teluk 2003, Amerika dan sekutunya telah memusnahkan Iraq bukan sahaja dalam strategi peperangan tetapi menjangkau pemusnahan ekonomi, sumber pertanian, makanan, komunikasi, perkhidmatan awam dan lain-lain, yang dirompak dan dipindahkan ke tangan kuasa asing dan konco-konco Amerika sehingga rakyat jatuh miskin, papa kedana dan porak peranda.

Iraq sudah bertukar menjadi sebuah negara miskin kedana dan melarat serta lumpuh bangkit dan dibangunkan semula. Malahan Iraq sudah dibiarkan dijajah oleh kerajaan Syiah Iran.

Kini pegangan agama Ahlul Sunnah Waljumaah juga kian malap dengan pencerobohan kuasa Iran yang membawa bersama fahaman sesat Syiah di Iraq.

Sedangkan dunia melihat bahawasanya keadaan Iraq sebelum Perang Teluk adalah amat baik dan stabil.

Malahan seorang rakyat Iraq yang bersekongkol dan termakan dengan dakyah Amerika telah meruntuhkan tugu Sadam Hussein. Namun hari ini, orang yang sama amat menyesali tindakannya dan menangis merintih, jika boleh dia mahu menegakkan kembali tugu Sadam Hussein yang telah runtuh dan hancur.

Sebelum Perang Teluk, Saddam dituduh sebagai perompak dan pemerintah yang membolot harta negara walhal ketika itu rakyat Iraq hidup senang dan mewah.

Modus operandi DAP-PH laknatullah samalah sebagaimana yang mereka kenakan terhadap DS Najib-BN.

DAP-PH amat sedar bahawa mereka tidak akan dapat memenangi PRU15 nanti, kerana kemenangan mereka pada PRU14 hanyalah bersandarkan janji kosong, penipuan, fitnah dan pembohongan.

Sekiranya pihak pembangkang BN-PAS menang PRU15 pun, keadaan ekonomi negara sudah lumpuh, ekonomi kaum Melayu-Bumiputera sudah punah, kebergantungan kepada bangsa Cina DAP ketika itu amat tinggi.

Strategi sama sebagaimana sebelum PRU14 akan berulang kembali. Kerajaan BN-PAS lemah, ekonomi lemah, UMNO perompak, PAS adalah Taliban, rakyat melarat, sedangkan hakikat sebenarnya kekayaan negara telah dirompak secara halus dan tersembunyi oleh DAP-PH laknatullah.

Selepas PRU15 nanti, ekonomi Malaysia akan berada di tangan Cina DAP laknatullah, sumber makanan dan barangan harian juga berada di tangan mereka, harga hartanah berada di tangan mereka, perkhidmatan awam sudah lumpuh, Melayu-Bumiputera akan menjadi kuli dan hamba kepada bangsa DAP laknatullah, fahaman Syiah sudah mula berleluasa, maka jadilah Melayu merempat di tanah tumpah darah sendiri sama seperti rakyat Iraq sekarang. Malahan sekarang pun sudah ramai yang mengundi DAP-PH laknatullah sedang menyesali tindakan mereka.

Lebih lama DAP berkuasa, maka lebih hancur ekonomi negara ini diperkotak-katikkan.

Tiada lain lagi tindakan yang boleh menyelamatkan Malaysia, kecuali membubarkan parlimen atau kaum Melayu-Islam-Bumiputera dan rakyat Malaysia keseluruhannya mesti bangun berjihad menentang kerajaan DAP-PH laknatullah yang kini amat cenderung menyemarakkan ideologi komunisme-Syiah-LTTE.

****

21 thoughts on “GERAKAN ‘BUMI HANGUS’ DAP MESTI DILAWAN DENGAN JIHAD

Add yours

  1. Sebelom pru14 sy dh tau muslihat rancangan cina komunis dap ni

    Menang dgn fitnah

    Setelah jadi kerajaan di maseh tipu bangsa melayu islam hidup2

    Semua assette yg di bina oleh kerajaan dahulu utk kaum melayu bumiputera habis mereka gadai golok jual smpi kering

    Banyak alasan bodoh kerajaan komunis ni bagi

    Ramai bangsa melayu bumiputera suka di fitnah di tipu hidup2

    Wahai bangsa melayu islam mari lah bersatu lawan musuh kita kafir lahanat

    Like

  2. Setuju..demi keamanan negara..tiada negara lain bertindak seperti Malaysia yg memberikan ruang kpd pendatang utk menguasai ekonomi & politik negara..

    Like

  3. Jika benar seperti apa yang khabar kan..
    Diri siap sedia untuk dilatih dan berlatih dan diasah dari segi mental fizikal&ilmu agama..siap sedia bangun untuk berjihad fisabilLah..
    Allahuakhbar

    Like

  4. Pembangkang perlu ambik tindakan segera sebelum sumber khazanah negara habis dijual. Kami kasihan kpd generasi muda , merekalah yang akan tanggung kejahatan yang kita lakukan sekarang pada masa akan datang

    Like

Tinggalkan komen

Website Built with WordPress.com.

Atas ↑