TUN MAHATHIR MENGENDONG BIAWAK HIDUP

A A A A A A A A A A A A A A A A A A ABIAWAK 2

Setelah membaca serangan dan luahan rasa Ummi Hafilda terhadap Khairuddin Abu Hassan dalam Malaysia Today (dan blog seperti PakDin.my), kami rasa wajar untuk menggulungkan intipati wacana kemarahan itu sebagai sikap Tun Mahathir yang ‘mengendong biawak hidup’.

A A A A A A A A A A A A A A A A A A ABIAWAK 3

Malah kami juga terkejut kerana ramainya golongan gay yang gemar bersemburit, di sekeliling Anwar, seakan-akan wajarlah label yang diberikan oleh sesetengah pemerhati politik bahawa parti PH sekarang ini sebagai ‘Pakatan Homo’ (PH).

Orang-orang oportunis yang didodoi Mahathir inilah sebenarnya manusia yang kemudiannya dikatakan sebagai perosak parti, perasuah, pembodek, dan akhirnya tuduhan dilontarkan kepada seluruh parti sebagaimana Mahathir membuat tuduhan generalisasi terhadap UMNO sebagai parti perompak, sedangkan dialah yang mengendong ‘biawak hidup ini untuk didewasakan sebagai perompak.’

A A A A A A A A A A A A A A A A A A ABIAWAK 5

Sebenarnya Mahathir juga lupa, bahawa manusia hipokrit sebagaimana yang didedahkan oleh Ummi Hafilda inilah yang menjadi gunting dalam lipatan, api dalam sekam, dan duri dalam daging.

Tapi demi ‘survival’ dan kelangsungan politik Mahathir, dia membiarkan ‘biawak’ ini terus berada dalam kendongannya, dan terus berpura-pura untuk merompak, selagi boleh merompak, baik secara halus mahupun secara terang-terangan.

Kami tidak tahu berapa ramai lagi watak ‘biawak’ seperti ini yang berada di keliling Mahathir, DS Anwar Ibrahim, DS Wan Azizah, Mat Sabu dan ramai lagi pemimpin kanan PH atau sekarang ini lebih terkenal dengan jolokan Pakatan Hancing mahupun Pakatan Homo.

Wacana tulisan Ummi Hafilda, adik bongsu kepada Menteri Ekonomi, DS Azmin Ali sebagaimana yang kami rakam semula di bawah ini, seharusnya menyedarkan rakyat dan khususnya, orang-orang Melayu yang sering menuduh UMNO dengan pelbagai tuduhan:

Bila bapok tua (Khairuddin Hassan) bercakap inilah levelnya.. Bapak segala barua dan penjilat..puii….

Apa kau kata aku attention seeker tiada kredibiliti..itu balik pada kau..

Dalam kes melawan Anwar Ibrahim tahun 97/98.. Kau sapa bangsat? Tak de kenamengena tapi terhegehhegeh kau ikut aku adikberadik pergi court semata mata nak tumpang publisiti.. 

Aku tak perlu cari publisiti murahanlah..sebab Tun M sendiri mintak aku jadi saksi utama dlm kes salahlaku Anwar kerana saya lah penulis surat keramat salahlaku TPM setebal 22 muka surat. 

Kau sapa bangsat..? Nama pun tak de dalam senarai sapina… kecuali 2 kakak aku..Azwan dan myself yg perlu hadir di mahkamah selama 100 hari.. 

Kau sapa bangsat masa tu sepak kertas kan dok tipu sana sani?

Berapa banyak tauketauke cina yg kau tipu dok jual nama Tun dan nama Pak Lah, al konon Pak Lah sedara kau.. Anwar sedara kau..mcmmcm kau punya gebang..

A A A A A A A A A A A A A A A A A A ABIAWAK 4

Datok KK Presiden Brand Laurette Msia sampai mengadu pd aku yg kau tipu dia, punya banyak sampai tergadai rumah maknya.

Itu belum lagi cerita kau tipu Hamizura Osman RM100k siap bagi cek tendang yg akaun bank pun dah tutup lama sampai Zura buat lapuran polis baru kau kelam kabut call dia dan janji bayar sikitsikit..

Itu blm lagi cerita Dato Sam Korporat kau tipu kata kau rapat dengan Tun M dan kalau nak jadi calun kau boleh dapat kan.. dan mintak Dato tabur duit kat kau.

Siap merayu mintak kereta bagai..by end of the day bila nama Dato tak tersenarai dlm pencalunan..Dato call aku cerita segalanya..

Banyak lagi kes yg keji telah kau buat belakang tabir setan.. 

Aku tak dedah kan..tapi kau dah melampau nak aibkan aku tanpa alasan kukuh..maka aku pun ada hak nak bagi tau seluruh Msia sapa kau..

Heran, orang senajis kau ni Dr M still nak berurusan..itu belum lagi keskes skandal kau dengan artis tu sampai bini kau bergaduh dgn dia openly baru baru ni..

Itu belum lagi Datok KK cerita tolong supply kat kau segala yg meloyakan aku dengar kat lorong Bukit Bintang.. 

Datok KK ada menyimpan gambargambar tu dan tunjuk pd aku..kau cerita apa setan? Tak payah lah tup tup sematamata nak jadi barua Jemin dan penjilat.. nak serang aku pulak..

Antara aku dan Azmin, itu hak aku. Dia abang aku yg dah banyak buat arwah Mak Tom menderita dan seksa.. Kau tau apa bapok?

Kau yg perlu shut up.. Sah sah video tu (video bersemburit Azmin-Haziq) pakar forensik Australia kata sahih.

Biarlah Haziq seret Jemin jubo ke mahkamah.. kalau nanti Jemin kalah dlm kesnya dengan Haziq..mana kau nak letak muka hodoh kau yg macam pecah pintu tu?

Ini bukan soal gaduh adikberadik lagi. Ini soal halatuju negara yg amat kritikal..

Kepada sapa negara ini harus di serah kan..?

BALA LAH PADA UMMAH DAN SELURUH NEGARA KIRANYA KITA MENGHALALKAN CARA MENBENARKAN ORG MAIN BELAKANG JADI PM..gila weii..tak sanggup..walaupun melibatkan darah daging.

NABI NOH PUN SANGGUP LIHAT ANAKNYA MATI KARAM DI DEPAN MATANYA SENDIRI KERANA KEMUNGKARAN..YG MENJADI SEJARAH DAN IKTIBAR BERABAD LAMANYA..tak kan kpd 2 peliwat tegar ni.. Azmin dari seawal 24 tahun bila ditibai Anwar..kau pun tau kan?

A A A A A A A A A A A A A A A A A A ABIAWAK 6

Dulu kau pun hentam dia kan..tup tup bila dia jadi MB Selangor..kau terhegeh hegeh pulak pergi jilat dia, apa hal?

So sapa yg tiada kredibiliti..sapa yg sampah..sapa yg opportunist?

Aku tetap konsisten dari 20 tahun lepas bahawa 2 ekor ni..Azmin dan Anwar tetap tak layak untuk menjadi pemimpin apatah lagi untuk menerajui negara ni.

Kalau dorang bukan pemimpin aku pun tak kisahlah lantaklah dosa kamu tu kamu berjawab lah dgn AllahTermasuk kau bapok tua..

Ada aku kisah selama ni.? Sebab kau bukan pemimpin..tak layak apa pun..kecuali menjadi pengampu..pengipas dan barua dan suka menempek pada perjuangan org lain..

Kau lupa ke? Kau terhegeh hegeh ucap tahniah kat aku di PWTC kata Ummi u are truely fighter.. n u have done a lot for the nation n the country..

Kau lupa ke barua? Tiba tiba hari ni pulak kau beralih arah serang aku apa hal.. just because Jemin Menteri Ekonomi ..kot kot dapatlah serpihan menyakau nanti..

Kau lupa ke setan? Terhegeh hegeh kau mintak no Azmin pd aku lepas dia jadi MB Selangor dan kau sendiri ngaku nak mintak duit dan projek.

Kau lupa ke..selama ni ada ke aku dedahkan kat org?

Babii..org tak kacau kau..kau patut bersyukur ..sebab kau terlalu najis dan keji walaupun dah tua nak mampus..57 tahun dah kau ni..persiapan masuk kubur…sibuk pulak dia mengaibkan kita tak tentu pasal..

Hal aku dan Azmin kau tak payah campurlah.. biar takdir Allah dan mahkamah menentukan nanti..

Patut masing masing dah tua, buatlah yg lebih baik dari sebelumnya. Buanglah segala kekejian akhlak dan sifat kalau ada sebelumnya..ingatlah mati..

Ini tidak dah 55 still menjubo lagi ke? Dengan pangkat anak pulak tu..Haziq baru 26..puiii..patut sebagai abang dia tunjukkan contoh teladan yg baik pd adik adik ini tidak memalukan keluarga berpuluh tahun dari kes jual bini..lacurkan diri..derhaka dan buang mak macam sampah. 

Selama 6 tahun rompak ratusan juta harta negara sampai tak pasal pasal Timbalan Gabenor Dato Murad terpaksa merengkok 7 tahun dlm penjara kerana ikut arahan Anwar transfer kan 3 billion kpd 20 master account dan salah seorang penerimanya Syamsidar Taharin 200 juta.. Kau lupa ke Setan? 

Dulu kau maki kaw kaw bila Jemin jatuh tak de jawatan. Now bukan main pulak kau menjilat ya?

Kau mengaku satu dunia konon kau lah penerbit buku 50 Dalil, puii.. Dasar penipu putar alam..

Itu buku terbitan arwah dato Khalid Jefri ..kau hanya jadi barua tolong jual.. sebab kau sepak kertas masa tu..tak de job kan?

Bila arwah meninggal dgn bangganya kau mendabik dada mengaku kaulah penerbit buku 50 dalil….KAU YG PATUT CERMIN DIRI KAU..SAMPAH..

Fikir-fikirkanlah tentang moral dan sikap Mahathir yang mengendong biawak hidup.

****

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

WordPress.com.

Atas ↑

%d bloggers like this: